Růst svalové hmoty s Combat Powder

Prvořadým předpokladem pro růst svalové hmoty je přísun dostatečného množství kvalitních bílkovin. Combat Powder obsahuje ideální kombinací těch nejlepších zdrojů bílkovin, které zajistí nepřetržitý a stabilní přísun živin pro vaše svaly namáhané cvičením a posilováním.

porovnat ceny tohoto potravinového doplňku v desítkách eshopů a najít nejvýhodnější můžete zde >>>

combat powder

Reklamy

Proteiny na růst svalů – Nutrend Whey Core 100

  • Proteinový přípravek WHEY CORE 100 je vyrobený ze 100% čistých proteinových zdrojů a to konkrétně z WPC (syrovátkový proteinový koncentrát) a z WPI (syrovátkový proteinový izolát).
  • WHEY CORE 100 je ideální volba pro ty, kteří chtějí podpořit nárůst své svalové hmoty. Je vhodný ať už „pouze“ pro kondiční cvičení, ale i pro začínající kulturisty a silové sportovce.
  • Navíc má skvělou lahodnou chuť.

porovnat jeho ceny v desítkách eshopů a najít nejvýhodnější můžete zde >>>

whey core

Potřebné vitamíny a minerální látky při posilování

Při posilování jsou vitamíny důležitým  suplementem, který budete potřebovat doplňovat. Nejvhodnější cestou by bylo upravit svůj jídelníček tak, abyste potřebné nároky pokryli vhodnými potravinami a nemuseli sahat k umělým náhradám. Ovšem spotřeba některých vitamínů a minerálů se při silové záteži zvyšuje až několikanásobně, takže pravděpodobně budete muste zvolit nějaký kvalitní multivitamínový preparát, který budete užívat 1x denně, nejlépe vždy po snídani. Jedná se především o skupinu vitamínů B (B komplex forte), ve které hraje zásadní roli vitamín B6 (pyridoxin), který je spoluzodpovědný za metabolizaci bílkovin. Ideální je tento vitamín v preparátu společně s hořčíkem. Vitamíny C a E jsou zase silnými antioxidanty a jsou výbornými pomocníky v boji proti volným radikálům a výrazně posilují imunitu. Nejvhodnější čas pro příjem vitamínu C je doba před tréninkem a potom až 2 hodiny po tréninku. A jedním z nejdůležitějších vitamínů pro lidský organismus je vitamín D. Vyskytuje se nejvíce v mořských rybách a tudíž ve velmi „oblíbeném“ rybím tuku. Pro Ty z vás, kteří si příjem něčeho takového nedokáží představit, je řešením zakoupení rybího oleje v kapslích.

Z minerálů je nejdůležitější zinek (2 tablety denně, vždy po jídle). Ostatní minerály jako železo, selen, vápník a chróm byste měli v dostatečné míře přijímat ve stravě.

 

Vhodná strava při posilování

Bílkoviny jsou základním stavebním kamenem svalů a nejkomplexnějšími jsou bílkoviny živočišného původu, jako jsou mléčné výrobky, vajíčka a hovězí maso. Bílkoviny rostlinného původu, mají ve většině případů výrazně nižší využitelnost, a proto je nutné je kombinovat s bílkovinami živočišného původu. Preferujte kvalitní potraviny, nejlépe v BIO kvalitě, protože nákupem levných, často ředěných a jinak šizených potravin neušetříte ani korunu a uškodíte svému organismu.

Ve vašem jídelníčku by neměly chybět následující potraviny:

Z masa : ryby a plody moře, libové hovězí, králičí, krůtí, kuřecí maso a zvěřina.

Přílohy : Brambory, rýže, těstoviny, jáhly, luštěniny a  samozřejmě hodně zeleniny.

Z ostatních potravin: vejce, celozrnné pečivo, tvrdé sýry, mléko, jogurty, zakysané mléčné výrobky, ovoce a máslo.

Důležitý je i příjem zdravých tuků. Jejich kvalitními zdroji mimo ryb jsou avokádo, různé druhy ořechů a vejce.

Kloubní výživa při posilování

Kloubní výživa bývá bohužel velmi podceňovaným suplementem. Většina začátečníků si myslí, že je dobrá možná tak pro seniory, ovšem to je velký omyl. Při většině silových i vytrvalostních sportů dochází k opotřebovávání kloubů, vazů a svalových úponů, takže kvalitní suplementace vás ochrání před zbytečními problémy s pohybovým aparátem. Nejdůležitějším suplementem v této oblasti je kolagen, který se bere pravidelně, nejlépe ve více dávkách denně. Dále se doporučuje suplementovat cca každé 2 měsíce komponentní kloubní preparát obsahující MSM, chondroitin a glukosamin.